9




















Blog . Profile . Archive . Email  


وقتی حرفی نیست عنوانی نیست

حالم خیلی بهتره چون فهمیدم مشکل از کجاست و حلش کردم

معمایTرو حل کردم،منصرف شدم عکسشو بذارم(یه معمای هوش و حوصله هست که باید با 4 تا قطعه شکل T رو درست کنید)

امروز اتفاق جالبی که افتاد این بود که ناظم خشن مون بهم گیر داد که چرا موهامو بافتم،اینجوری بود که من داشتم میرفتم سرکلاس،منو دید گفت:چرا موهاتو اونجوری کردی؟بیا دفتر

من با خونسردی تمام در صورتی که میتونستم فرار کنم رفتم دفتر

دفتر انضباطی رو درآورد و یه نگاهی به چهره من انداخت و دید هنوزم خونسردیمو حفظ کردم،پرسید:کدوم دوم؟

من:2/1(بی تفاوتی من آزارش میداد و منم توجه نمیکردم)

آخرش دید من پررو تر از این حرفام که بخوام به غلط کردن بیفتم،بعد خودش گفت فردا بازش کن

حوصله بحث نداشتم وگرنه میخواستم دفتر مدرسه رو سرش بریزم که کجای آیین نامه ما نوشته موهاتون رو نبافید

اصلا ازش نمیترسم،مهم نیست مورد انضباطی بگیرم اما حوصله دردسر ندارم

پ.ن:دارم فکر میکنم بافت موهامو باز کنم یا نه؟نمیخوام بهم گیر بده اما نمیخوام فکر کنه ازش میترسم



نظرات شما عزیزان:

مجید
ساعت19:19---10 ارديبهشت 1390
سلام یاسمن خانم
این که پستام قشنگه نظر لطفته
ولی خودم نمینویسم، اکثرا از سایت های مختلف میگیرم راستی اگه با تبادل لینک موافقی منو با اسمه مجید 0142 بلینک به من هم بگو تو رو با چه اسمی بلینکم


SHIMA JOOOON
ساعت18:27---10 ارديبهشت 1390
خوب حال گیری کردی یاسی.نظرتو خوندم دوباره یک سر به وبلاگم بزن مطالب جدید نوشتم بازم نظر بده!پاسخ:جوگیر

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در شنبه 10 ارديبهشت 1390برچسب:,ساعت 14:30 توسط یاسمن| |


Power By: LoxBlog.Com