Blog . Profile . Archive . Email  


وقتی حرفی نیست عنوانی نیست

گاهی قاصدک دوباره خبر از دلم میاره

دل عاشقم همیشه نفس هاتو کم میاره

به تو نزدیکم و دوری مثل بارون پشت شیشه

تو رو دارم و ندارم ته زندون همیشه 

 



نظرات شما عزیزان:

amin
ساعت16:08---26 شهريور 1391
یواش گفتم دوست دارم...

واسه اینه که نشنیدی...

بلد نیستم که بد باشم،نگو اینو نفهمیدی

بذار باشم کنار تو کنار عطر تن پوشت

بذار حتی واسه یک بار برم تو عمق آغوشت

ولی با گریه این بارم میگم خیلی دوست دارم

اگه بازم پشیمونی

به روت اصلا نمیارم....


شیما
ساعت11:29---4 تير 1391
خیلی قشنگ بود

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در یک شنبه 28 خرداد 1391برچسب:,ساعت 20:49 توسط یاسمن| |


Power By: LoxBlog.Com