2




















Blog . Profile . Archive . Email  


وقتی حرفی نیست عنوانی نیست

امروز آخرین جلسه ی هوافضا(موشک آبی)بود.

موشک هامون رو فرستادیم و گروه ما هم جزو بهترین ها شد.

راستی توی مسابقه این هفته دکتر کپی هم شرکت کردم و فینالیست شدم،حتما این هفته ببینید وقتی اسمم رو میخونن.ساعت7:30 شروع میشه

سرزنگ علوم کنفرانس داشتم و خیلی خوب بود،تحقیقم هم خوندم و نمرمو گرفتم.کلیپی رو هم که ساختم برای جشنواره و اداره فرستادن

پ.ن:بسی در فاز آهنگ های Lady GaGa هستیم.Dont call my name,Dont call my name,Alejandro



نظرات شما عزیزان:

عارف
ساعت17:13---6 ارديبهشت 1390
سلام دوست من
من تو رو لینک کردم شما هم اگر خواستید میتونید منو با عنوان بی تو هرگز لینک کنید موفق باشی یاسی جون


ساحره 
ساعت14:54---6 ارديبهشت 1390
اگه خودت فهمیدی از سخنانت به ما هم یه نظر بده ثواب دارد.

پاسخ:تو یکی رو بعدا شخصا حالی میکنم،عکسات منو کــــــــــشــــــــــــتــــــــــــــه


ساحره(من اسم زیاد دارم خودت که می دونی )
ساعت18:11---5 ارديبهشت 1390
بسی شما کجا شدید برتر بسی شما کحا شدید برنده بسی تو که گفتی ماجرای اونها ( بسی خودت می دانی ) را می نویسی بسی شعبه ی 2 دفتر خاطرات من بسی چیزی به ذهنم نمی رسه بسی لیدی گاگا بد سلیقه بسی...چیزی به ذهنم نمی رسه..........


بسی خداحافظ تا دیداری که بسی بسی کنیم!!!پاسخ:بسی به قول لیلا بیا برو(همون که خودت میدونی) بسی حرف تو وب من نذار بسی آرزو(معلم هوافضامون)بسی گفت اورانوس(گروه ما)بسی خوب بود. بسی نکنه میخوای آهنگایی رو که تو مدرسه بسی میخونم برات بذارم که **** بشم بسی خودم ****شکن دارم بسی نمیخواهم خرج اضافی رو دستت بذارم میخواهم صدسال سیاه بسی بسی نکنی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در دو شنبه 5 ارديبهشت 1390برچسب:,ساعت 14:39 توسط یاسمن| |


Power By: LoxBlog.Com