34




















Blog . Profile . Archive . Email  


وقتی حرفی نیست عنوانی نیست

رمان در آغوش رویا رو 2 روزه خوندم،جالب ولی عجیب بود.

امروز دیگه واقعا آخرین روزی بود که من و دوستم میتونستیم بریم سایت مدرسه.صبح بهش گفتم میای امروز هم بریم سایت؟
گفت:آخه هفته ی پیش هم سر زنگ حرفه اجازه گرفتیم و رفتیم
_خب سر یه زنگ دیگه میریم
_میدونی که نمیشه،ریاضی داریم
_خب من با دبیرش حرف میزنم
_نمیذاره،تمرین داریم
_من راضیش میکنم
سر کلاس ریاضی پشت سر شیما(دوستم)نشستم و به هم نامه میدادیم.نه اینکه ریاضی بلد نبودیم،اتفاقا از بس تمرین کرده بودم چشم بسته جواب میدادیم تو این یک هفته به اندازه یک سال ریاضی تمرین کردم.قبلش با دبیر کامپوتر حرف زدیم که ببینیم اجازه میده.گفت باشه،تک زنگ دوم بیاید.
سر تک زنگ من و شیما بلند شدیم رفتیم سراغ دبیر ریاضی.من پشتت و درگوشی(چون بقیه نباید میفهمیدن)با چرب زبونی حرف میزدم.اونم بلند بلند جواب میداد،آخر گفت باید از خانم*****(ناظم مدرسه)برگه بیارید.
حالا من و شیما رفتیم دفتر اجازه شرف یابی پیدا نمیکنیم،چرا؟خانوم داره صبحونه میخوره
آخر مجبور شدیم بریم سراغ دبیر کامپشوتر،دوباره من شروع کردم به چاپلوسی،طوری که شخصا رفت از ناظم اجازه گرفت
حالا مگه برگه میدادن،دبیر ریاضی چظور راضی شد؟فقط بخاطر نیشخندهای ناجور و خواهش های محکم من بود که آخرش هم در گوشش گفتم:مرسی خانوم فقط بچه ها نفهمن
حالا نت گردی نکن،پس کی بکن.یه وبلاگ هم دوتایی راه انداختیم که بعدا آدرسشو میذارم.زنگ هم که خورد دبیر مثلا ما رو داشت کنترل میکرد(هیچوقت به مانیتور ها نگاه هم نمیکرد چه برسه به کنترل!!)کلید رو گذاشت پشت در و ما رو تنها گذاشت.
پ.ن:دارم روی 2تا موضوع فکر میکنم:1.چطور با یه ذره حرف زدن روی بقیه تاثیر بذارم!2.اگه بشه موقع امتحانات خرداد هم از سایت مدرسه استفاده کنم
 



نظرات شما عزیزان:

parham
ساعت19:26---28 ارديبهشت 1390
با سلام
وبلاگ " پرواز به سوي آزادي " به روز شد
با افتخار دعوتيد


shima
ساعت18:26---28 ارديبهشت 1390
akhe midoni keh nemisheh pas chera bikhodi fekreto mashghol makoni?


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در سه شنبه 27 ارديبهشت 1390برچسب:,ساعت 20:56 توسط یاسمن| |


Power By: LoxBlog.Com