78




















Blog . Profile . Archive . Email  


وقتی حرفی نیست عنوانی نیست


Can you feel me?

منو احساس میکنی ؟
When I think about you

وقتی درباره تو فکر میکنم

With every breath I take

با هر نفسی که می کشم
Every minute

هر دقیقه
No matter what I do

اهمیتی نداره که چیکار میکنم
My world is an empty place

دنیای من یک جای خالیه
Like I've been wanderin' the desert

مثل اینه که توی صحرا سرگردون باشم
For a thousand days (oooh)

برای هزار روز ( اوووووه (
Don't know if it's a mirage

نمی دونم شاید این یک سراب باشه
But I always see your face, baby

ولی من همیشه صورت تو رو میبینم عزیزم
I'm missing you so much

خیلی دلم برات تنگ شده

Cant help it, I'm in love

کاریش نمیشه کرد من عاشق شدم
A day without is like a year without rain

یک روز بدون تو مثل یک سال بدون بارونه
I need you by my side,

بهت نیاز دارم تا در کننارم باشی
Don't know how I'll survive,

نمیدونم برای زنده موندن چیکار کنم
A day without you is like a year without rain (oooh)(Whooa)

یک روز بدون تو مثل یک سال بدونه بارونه
The stars are burnin'

ستاره ها دارن میسوزن
I hear your voice in my mind (in my mind)

صدات رو توی ذهنم میشنوم ( توی ذهنم )
Can't you hear me calling?

دارم صدات میکنم می شنوی ؟
My heart is yearning like the ocean that's running dry

دلم داره حصرت میخوره مثل اقیانوسی که کم کم داره خشک میشه
Catch me; I'm falling

منو بگیر دارم میوفتم
It's like the ground is crumblin' underneath my feet (Won't you save me)

انگار زیر پام داره خالی میشه ( نمیخوای نجاتم بدی ؟ )
There’s gonna be a monsoon you get back to me

ابر های بارونی تو داره میاد پیش من
Oh baby

اوه عزیزم
I'm missing you so much

خیلی دلم برات تنگ شده
Cant help it, I'm in love

کاریش نمیشه کرد من عاشق شدم
A day without is like a year without rain

یک روز بدون تو مثل یک سال بدون بارونه
I need you by my side,

بهت نیاز دارم تا در کننارم باشی
Don't know how I'll survive,

نمیدونم برای زنده موندن چیکار کنم
But a day without you is like a year without rain (oooh)(Whooa)

اما یک روز بدون تو مثل یک سال بدونه بارونه
Oooooooooh

اوه
So let this drought come to an end

پس بزار این خشکسالی تموم بشه
And make this desert flower again

و این بیابون رو پر از گل کن
I'm so glad you found me, stick around me

خیلی خوش حالم که منو پیدا کردی بهم بچسب
Baby baby baby (ooooeh)

عزیزم عزیزم عزیزم ( اوووووووووه )
It's a world of wonder

دنیا پر از شگفتیه
With you in my life

وقتی تو در زندگی من هستی
So hurry baby

پس زود باش عزیزم
Don't waste no more time

وقت رو تلف نکن
I need you here

من به تو نیاز دارم اینجا

Can't explain, but a day without you

Is like a year without rain (oooh)
نمیتونم توضیح بدم اما یک روز بدون تو مثل یک سال بدون بارونه
I'm missing you so much

خیلی دلم برات تنگ شده
Cant help it, I'm in love

کاریش نمیشه کرد من عاشق شدم
A day without is like a year without rain

یک روز بدون تو مثل یک سال بدون بارونه
I need you by my side,

بهت نیاز دارم تا در کننارم باشی
Don't know how I'll survive,

نمیدونم برای زنده موندن چیکار کنم
But a day without you is like a year without rain (oooh)(Whoo)

اما یک روز بدون تو مثل یک سال بدونه بارونه

متن و ترجمه آهنگ : a year without rain



نظرات شما عزیزان:

حنانه
ساعت17:59---7 آبان 1391
مرسی ازترجمه هات فقط درشت بنویسی من بیشتردوست دارم

solmaz
ساعت22:31---18 مهر 1391
آهنگ سلنا ترجمه اش مشکل داره

نسترن
ساعت17:08---16 تير 1390
ااااااااا

همه ی این متنایی که میزاری مال آهنگای محبوب منن

مرسی عزیزمپاسخ:خوااااااااااااااهش


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در یک شنبه 12 تير 1390برچسب:,ساعت 16:39 توسط یاسمن| |


Power By: LoxBlog.Com