80




















Blog . Profile . Archive . Email  


وقتی حرفی نیست عنوانی نیست

متن و ترجمه آهنگ Rihanna - Only Girl In The World

 


La la la la

La la la la

La la la la



I want you to love me, like I'm a hot ride


Want you to make me feel like I'm the only girl in the world

 

.

 

میخوام احساسی رو بهم دست بدی طوری که تنها دختری باشم در جهان که

Like I'm the only one that you'll ever love
تنها دختری که در جهان برای همیشه عاشقش میمونی

Like I'm the only one who knows your heart
تنها کسی که قلبت رو میشناسه

Only girl in the world...
تنها دختر که

Like I'm the only one that's in command
تنها دختر که در کنترل تو هستش

Cuz I'm the only one who understands how to make you feel like a man
چون من تنها دختری هستم که میتونه درک بکنه چجور موجب بشه که مثل مرد احساس کنی

Want you to make me feel like I'm the only girl in the world
میخوام احساسی رو بهم دست بدی طوری که تنها دختری باشم در جهان که

Like I'm the only one that you'll ever love
تنها دختری که در جهان برای همیشه عاشقش میمونی

Like I'm the only one who knows your heart
تنها کسی که قلبت رو میشناسه

Only one...
تنها کسی




Want you to take me like a thief in the night
میخوام منو مثل دزد تو شب بگیری

Hold me like a pillow, make me feel right
مثل بالشت بهم بچسبی و موجب بشی احساس خوبی بکنم

Baby I'll tell you all my secrets that I'm keepin', you can come inside
عزیز من رازهایی رو که نگه داشتم رو بهت میگم و میذارم به قلبم وارد بشی

And when you enter, you ain't leavin', be my prisoner for the night
و وقتی واردش میشی دیگه نمیتونی خارج بشی.زندانی من امشب باش




Want you to make me feel like I'm the only girl in the world
میخوام احساسی رو بهم دست بدی طوری که تنها دختری باشم در جهان که

Like I'm the only one that you'll ever love
تنها دختری که در جهان برای همیشه عاشقش میمونی

Like I'm the only one who knows your heart
تنها کسی که قلبت رو میشناسه

Only girl in the world...
تنها دختر که

Like I'm the only one that's in command
تنها دختر که در کنترل تو هستش

Cuz I'm the only one who understands, like I'm the only one who knows your heart, only one...
چون من تنها کسی هستم که درکت میکنه همونجور که قلب رو میشناسه.تنها کسی...





Take me for a ride
منو واسه گردش ببر


Oh baby, take me high
اوه عزیز منو به آسمونا ببر

Let me make you first
بذار باهم باشیم

Oh make it last all night
اوه تمام شبا رو با من باش

Take me for a ride
منو واسه گردش ببر

Oh baby, take me high
اوه عزیز منو به آسمونا ببر

Let me make you first
بذار باهم باشیم

Oh make it last all night
اوه تمام شبا رو با من باش




Want you to make me feel like I'm the only girl in the world
میخوام احساسی رو بهم دست بدی طوری که تنها دختری باشم در جهان که

Like I'm the only one that you'll ever love
تنها دختر که در جهان برای همیشه عاشقش میمونی

Like I'm the only one who knows your heart
تنها کسی که قلبت رو میشناسه

Only girl in the world...
تنها دختر که

Like I'm the only one that's in command
تنها دختر که در کنترل تو هستش

Cuz I'm the only one who understands how to make you feel like a man
چون من تنها دختری هستم که میتونه درک بکنه چجور موجب بشه که مثل مرد احساس کنی

Only girl in the world...
تنها دختر در جهان

Girl in the world...
تنها دختر در جهان

Only girl in the world...
تنها دختر در جهان

Girl in the world...
تنها دختر در جهانمیخوام عاشقم باشی طوری که من یک دختر آتیشی هستم

Keep thinkin' of me, doin' what you like
به فکر کردن در مورد من ادامه بده و من کاری رو که دوست داری برات انجام میدم

So boy forget about the world cuz it's gon' be me and you tonight
پس پسر جهان رو بیخیال بشو که امشب من و تو باهم هستیم

I wanna make your bed for ya, then imma make you swallow your pride
و میخوام تختخواب رو برات آماده کنم و موجب میشم که غرورت رو قورت بدی(کنار بزاری)

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

زری
ساعت16:53---3 شهريور 1391
وبلاگت بی نظیره.اهنگ بی پایان<اندلس>از اینا رو هم به اهنگ های زیبای وبلاگت اضافه کن.ممنون

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در پنج شنبه 16 تير 1390برچسب:,ساعت 15:46 توسط یاسمن| |


Power By: LoxBlog.Com