7




















Blog . Profile . Archive . Email  


وقتی حرفی نیست عنوانی نیست

امروز تمام پایه رفتن اردو اما من نرفتم.خیلی راحت و آسوده تنها توی مدرسه(+یکی از بچه های کلاس)

اولش معمایTرو داشتیم حل میکردیم.دیروز از استاد شطرنجم جایزه گرفتم.بعدش با گچ های رنگی کل تخته رو نوشتیمI Love YOU

مدرسمون مثل پارکه،وسایل ورزشی هاش هم خیلی به درد بخوره.ناظم و مشاور مدرسمون به ترتیب بهمون کار دادن که بیکار نباشیم.داشتیم نمایشگاه معرفی رشته ها و شغل ها رو برگزار میکردیم.من آخرش محو کاغذایی بودم که رو دیوار زده بودیم و این شانسو داشتم که بدون اینکه سال سومی باشم از مطالبش استفاده کنم.

با دبیر ورزش حرف زدم،گفت حکم ها و مدال های رشته های ورزشی رو گرفته،بعدا بهمون میدن

توی رای گیری که ازمون پرسیده بودن دوست دارید برید اردو یا جایزه بگیرید؟همه گفتن بریم اردو و بعدش که رای گیری تموم شد بچه های بسیج و فرزانگان و دارالقرآن گفتن ما میریم قم و جمکران و ممکنه با هم باشیم.منم خیلی پشیمون شدم برای همین امروز به دبیر ورزشمون گفتم اگه قم و جمکرانه من که نمیام.گفتن منم نمیام اگه قم و جمکران باشه.و از اونجایی که من و دبیر ورزش خیلی صمیمی هستیم به نظر من قرار شد بریم پارک بانوان و اجازه بگیریم از مدرسه که اسکیت رو هم با خودمون ببریم و طرح های دیگه ای ریختیم و قرار شد خوش بگذره.خیلی خوشحالم که با بچه های کلاس خودمون نمیرم اردو چون اصلا نمیخوام هیچکدومشون رو بشناسم

دبیر ریاضی امروز گفت : یاسمن دیروز بچه ها اذیتت کردن آره؟

من به نشانه ی عجز و خستگی و سردرگمی سرمو تکون دادم

گفت : خانم*******بهم گفت(اگه نمیگفت هیچوقت نمی فهمید)خسته نباشی دستت درد نکنه

منم تو دلم خیلی چیزا بهش گفتم،دیروز خودمو کشتم تا بهم بگه خسته نباشی،دستت درد نکنه؟؟نه 1درصد هم برای این نبود،بهرحال خیلی بد قدردانی کرد

انعطاف پذیری41 رفتم،حال سومی ها رو گرفتم،خیلی بدرفتار میکنن



نظرات شما عزیزان:

دخترک خزان
ساعت20:42---28 ارديبهشت 1390
سلام یاسی جون . خاطرات جالبی داری . ولی به عنوان یه آبجی بزرگتر اجازه هست یه چیزای بهت بگم ؟ خودتو درگیر هیچ پسری نکن .چون اگه عاشق یکی بشی عمرناش دیگه بتونی ازش دل بکنی . به قول یکی از دوستام لعنت به این دل که هر چی میکشیم از اونه .

تو مسائل عاشقونه دوستات هم دخالت نکن گاهی میبینی برداشت بد از حرفات میکنن . ما راهنایی بدتر از این کارا میکردیم . خیلی پسرا رو اذیت میکردیم . ولی الآن که فکرشو میکنم همش از رو بچگی بود . خاطرات جالبی داری بازم میام میخونم .
پاسخ:یه چیزایی رو نمیتونم بگم ولی من عمرا عاشق بشم....دلیلش خصوصیه ولی هیچ پسری موفق نشد مخ منو بزنه


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در پنج شنبه 8 ارديبهشت 1390برچسب:,ساعت 17:3 توسط یاسمن| |


Power By: LoxBlog.Com